חיפוש

מאגר ידע - שאלות ותשובות

האם ניתן לאחד חבילות?

 כן בהחלט ! אז איך עובד השירות ?

  • 1. ניתן לאחד חבילות שפוצלו בהגעה אלינו מהספק , מתי הספק מפצל חבילות ואיך אפשר לדעת את זה ?  
    בדרך כלל בטורקיה החנויות השונות מפצלות את ההזמנה למספר חבילות כי לא תמיד כל המוצרים זמינים במלאי , קורה גם בארה"ב ואנגליה
    אז איך אפשר לדעת ? בעמוד התשלום , ניתן יהיה לראות את צפי אספקת המוצרים וניתן יהיה לראות לכמה משלוחים פוצלה ההזמנה.
    איחוד החבילות מאותו ספק הוא עלינו ! וללא תשלום .

בעמוד העלאת החשבונית ניתן יהיה לראות את כל החבילות מאותו הספק וניתן יהיה לעדכן חשבונית רכישה אחת ולסמן את כל החבילות תחת אותה החשבונית.
חשוב לשים לב שכל המוצרים הגיעו אלינו למרכז הלוגיסטי

2. ניתן גם לאחד חבילות מספקים שונים , ערך החבילה הכולל יהיה סך כלל החשבוניות של ההזמנות
איחוד חבילות שלא מאותו הספק 3$ לכל חבילה מאוחדת
  • עלויות האחסון מבוטלות בטווח של עד 30 יום מרגע קליטת החבילה הראשונה

  • 3. במידה ורוצים לבצע איחוד מיוחד, להוסיף חומרי אריזה / לבצע אריזה מיוחדת , את הבקשה יש להעביר לשירות הלקוחות שלנו בכל אחד מערוצי ההתקשרות ואנחנו את הבקשה שלכם נשלח למחסן

מהו שירות אריזה חסכונית והאם אני יכול להשתמש בשירות?

אז מה זה שירות אריזה חסכונית ואיך זה עובד ?
המרכז הלוגיסטי שלנו בטורקיה כברירת מחדל מבצע צמצום לנפח החבילה שלכם ואורז את המוצרים בצורה חסכונית. החבילות בטורקיה מגיעות מהחנויות בקרטון גדול ואנחנו מקפלים את הפריטים שלכם ומעבירים אותם לשקית שילוח ייעודית
במידה וחבילה הגיעה לאחד מהמרכזים הלוגיסטיים הנוספים שלנו ונראה כי האריזה גדולה מהרגיל ניתן יהיה להעביר בקשה למרכז הלוגיסטי שלנו
השירות זמין לחבילות בשקל 1.51 ק"ג ומעלה (משקל פיזי או נפחי) ולחבילות יש פער בין המשקל הפיזי לנפחי
באזור האישי שלכם > בוחרים בחבילה > שירותים משלמים > אריזה חסכונית
עלות השירות 5$, חשוב לציין שאת אריזות המקור אנו לא מוציאים מהמוצרים,

לאחר ביצוע הפעולה אנחנו נשלח אליכם עדכון במייל ובהודעת SMS ונעדכן שהחבילה שלכם מוכנה לתשלום


האם ניתן לצלם תכולת חבילה שקיבלתי?

שירות צילום חבילה נועד למקרים בהם
אין התאמה בין מספר המעקב ששלח הספק למעקב שנקלטה החבילה 
ניתן לבקש לצלם את תכולת החבילה והמוצרים 
אם אתם מעוניינים לבצע צילום או בדיקה של פריט מסויים יש לציין בפני שירות הלקוחות בדיוק מה רוצים לצלם
עלות השירות 5$
לביצוע הפעולה ניתן להכנס לאזור האישי 
בוחרים בחבילה > אפשרויות נוספות > שירותים משלימים > צילום חבילה 

האם ניתן לארוז את החבילה שלי בצורה מיוחדת

בוודאי שכן ! אנו מציעים שירות אריזה מיוחדת.
מומחי האריזה שלנו במרכז הלוגיסטי יארזו את החבילה שלכם בצורה מיטבית ואופטימלית, שימוש בחומרי אריזה נוספים והוספת מדבקת "שביר", בהתאם לצורך.
שימו לב, אופן האריזה ושימוש בחומרי אריזה נוספים נתונים לשיקול דעתו של האורז.
במידה ויש לכם הנחיות מסוימות לביצוע הפעולה אפשר לשלוח לשירות הלקוחות שלנו את ההנחיות ואנחנו נעביר אותן למרכז הלוגיסטי שלנו לביצוע הפעולה
חשוב לדעת, ייתכן ושימוש בחומרי אריזה נוספים יגדיל את נפח החבילה ומשקלה. במקרה כזה, מחיר המשלוח יעודכן בהתאם. למשקל הפיזי או הנפחי הגדול מבינהם
עלות השירות - $5 ומעלה בהתאם לשימוש בחומרי האריזה

למדריך שימוש בשירות אריזה מיוחדת, לחצו כאן.

האם אני יכול לבדוק את התכולה של החבילה אשר נקלטה בחשבון שלי ?

אנו מציעים שירות בדיקת תכולה בכדי שתוכלו לקבל את מלוא המידע על החבילה שנקלטה בחשבונכם.
במידה ואתם לא בטוחים מה תוכן החבילה 
לאחר שהחבילה נקלטה בחשבון שלכם אתם יכולים להיכנס לשירותים משלימים עבור החבילה באזור האישי ולשלוח בקשה לבדיקת פרטי תכולת החבילה .
בבדיקת תכולת חבילה ניתן לקבל מידע על:
1.ממדי החבילה: משקל ומידות,
2.כמות פריטים בחבילה,
3. שם החנות
4. תיאור תכולת החבילה

עלות השירות במרכז הלוגיסטי שלנו בטורקיה ללא עלות, למשלוחים מארה"ב ואנגליה - $5 לכל חבילה
בתום בדיקת התכולה יישלח אליך עדכון במייל ובהודעת SMS עם הפרטים

האם תוכלו לספק לי מידע מפורט יותר על חבילה שנקלטה בחשבוני?

במידה ונקלטה בחשבון שלך חבילה ולא ברור מהי , בשלב הראשון אנחנו ממליצים לבצע חיפוש במייל שלך עם מס' המעקב של הספק ולבדוק התאמה בין מס המעקב להזמנה.
במקרים חריגים מספרי המעקב של הספק משתנים כתוצאה ממעבר מחברת שילוח אחת לאחרת שהחבילה עושה את דרכה למרכז הלוגיסטי שלנו ואת זה אפשר לזהות מעדכון של הספק למייל שלך
במידה ועדין לא ברור מה תוכן החביל, אנחנו  מציעים שירות של בדיקת תכולה ובמידה ורוצים יש אפשרות גם לבצע צילום של הפריטים בחבילה
כדי להשתמש בשירות , יש לפנות לשירות הלקוחות.
עלות השירות $5.

המידע לא סייע לכם? מעוניינים לקבל מידע מפורט יותר?