בהחלט ! אנחנו ממליצים לכם לבטח את החבילות שלכם הביטוח תקף לנזק פיזי למוצר / אובדן בתהליך שילוח ושחרור מכס
חברת הביטוח איתה אנחנו עובדים מבטחת את סך העסקה - ערך המוצרים בחבילה, מיסי הייבוא ועלות המשלוח לארץ.
הביטוח למוצרים משומשים תקף לאובדן בלבד.
במעמד התשלום עבור המשלוח לארץ יש לכם את האפשרות לבחור אם לבטח את החבילה או לא.
במידה והחבילה עדיין לא שויכה לטיסה ניתן יהיה לפנות לשירות הלקוחות שלנו להוסיף שירות ביטוח ולשלם עבור השירות
מאגר ידע - שאלות ותשובות
- במשלוח אווירי - עבור עסקאות שערכן מעל $0.1 ועד $5,000, תעריף הביטוח הוא 2.5% מסך העסקה (עלות מוצרים, משלוח מקומי ומיסים מקומיים בארה"ב, מיסים בישראל ומשלוח לישראל ללא הנחות והטבות) + $1 עלות הפקת פוליסה - החל מהדולר הראשון. עבור עסקאות שערכן מעל $5,000, ניתן לקבל תעריף מיוחד בתיאום עם לשירות הלקוחות.
- במשלוח ימי מוזל ו/או במשלוח חבילות המכילות סוללות או חומרים מסוכנים - עלות המינימום לביטוח היא $5 לחבילה. עסקאות שערכן הכולל מעל $0.1 ועד $5,000, תעריף הביטוח הוא 3.5% מסך העסקה (עלות מוצרים, משלוח מקומי ומיסים מקומיים בארה"ב, מיסים בישראל ומשלוח לישראל ללא הנחות והטבות) + $1 עלות הפקת פוליסה - החל מהדולר הראשון או - מינימום של $5. עבור עסקאות שערכן מעל $5,000, ניתן לקבל תעריף מיוחד בתיאום עם לשירות הלקוחות.
ביטוח החבילות נתון לשיקול דעתו של הלקוח, למעט בעבור חבילות בערך $1,000 ומעלה, שעליהן חלה חובת ביטוח משלוח. לקוח שאינו מעוניין לבטח חבילות בערך $1,000 ומעלה ייצור קשר עם מחלקת שירות הלקוחות בנושא זה ומסיר מהחברה ומהמבטח כל אחריות לאבדן או לנזק. בחירת תוספת התשלום עבור הביטוח תתבצע באופן עצמאי בשלב התשלום, עבור משלוח החבילה
במקרה של תביעת ביטוח, יחולו תעריפי ההשתתפות העצמית הבאים:
- תביעת ביטוח עד $250 – השתתפות עצמית של $30.
- תביעת ביטוח בין $250 ל- $1,000 דולר - השתתפות עצמית של $50.
- תביעת ביטוח מעל $1,000 דולר - השתתפות עצמית של $250.
במידה וחבילה הגיעה עם נזק הפיך / בלתי הפיך הפניה לשירות הלקוחות תהיה בטווח של יום עסקים מרגע מסירת החבילה
הפניה לשירות תהיה בצירוף תמונה של האריזה החיצונית + תמונה של הנזק + תיאור הנזק
במידת הצורך יועבר טופס תביעת ביטוח לצורך העברה לחברת הביטוח
שירות הביטוח נכנס לתוקף ברגע שבו שולם הביטוח עבור החבילה ומסתיים במסירתה ללקוח ו/או עם חתימתו על תעודת המשלוח.
במידה ונגרם נזק לחבילה ורוצים להפעיל את שירות הביטוח , הפניה לשירות הלקוחות לא תאוחר מיום עסקים ממסירת החבילה
בצירוף תמונות של האריזה החיצונית + אריזת המוצר הפגום + תיאור הנזק
במידת הצורך יש לעדכן טופס ביטוח שישלח על ידי שירות הלקוחות וישלח לחברת הביטוח
פוליסת הביטוח אינה מכסה את המוצרים הבאים:
- עתיקות
- מוצרי יד שנייה ומחודשים (ניתן לבטח אך הכיסוי הינו בעבור אבדן בלבד)
- מוצרים קפואים
- כלי נשק ותחמושת
- דברי פורצלן, קרמיקה וזכוכית
- חפצי אמנות
- מוצרים המכילים נוזלים מכל סוג שהוא